Kategorie

Reklamacje i zwroty

W chwili doręczenia paczki zobowiązani są Państwo sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zobowiązani są Państwo zgłosić ten fakt kurierowi i niezwłocznie skontaktować się ze sklepem suplemaximus.pl Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu uszkodzeń  podpisanego przez odbiorcę przesyłki i kuriera.

Dbamy o to, aby zdjęcia na stronie suplemaximus.pl prezentowały towar  taki, jaki Państwo otrzymają po dokonaniu zakupu. W niektórych przypadkach mogą Państwo zaobserwować różnice, niebędące podstawą reklamacji, wynikające z następujących powodów: 

 

1. Różnica serii. Ze względu na częste zmiany szaty graficznej produktów, może zdarzyć się, że fotografia będzie się różniła od otrzymanego produktu. Dotyczy to tylko i wyłącznie szaty graficznej. Natomiast skład oraz wielkość opakowania muszą pozostawać identyczne.
 

2. Różnica pojemności. Ze względu na to, że produkty o różnej pojemności mogą mieć załączone zdjęcie produktu o jednej pojemności, kształt i proporcje opakowań mogą nie zgadzać się. Przykładowo wszystkie produkty mogą mieć zdjęcie opakowania 180 gram, a ono nie będzie identyczne kształtem z opakowaniem 360 gram.
 

3. Niedoskonałość fotografii. Staramy się, aby kolory zdjęć były jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych, jednakże mogą czasem wystąpić różnice odcieni.

 

Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony otwarty. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym (dlatego prosimy podać dokładny numer konta). Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Rezygnację należy złożyć na piśmie. Produkt należy odesłać z oświadczeniem i dowodem zakupu (paragon, faktura VAT) na adres: Maximus ul. Pod Blankami 25 85-034 Bydgoszcz tel: 52-322-58-88. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Z procedury zwrotu i wymiany towaru nie mogą skorzystać osoby, które nabyły towar na fakturę VAT, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej